[slikom] Re: Thunderbird - odgovor

  • From: Klara Vujnić <klara@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 Jan 2013 07:51:41 +0100

Pozdrav. Kada za neki nalog želiš podesiti način odgovaranja, dođi u
nalog sa porukama, zatim idi u alatke pa u podešavanje naloga. Jaws bi
ti trebao reći treeview pa email adresu. Ti strelicama na dole potraži
sastavljanje i adresiranje. Tabom idi dok ne čuješ počni odgovor ispod
citata. Onda strelicama gore dole, pronađi stavku počni odgovor iznad
citata. Onda tabom pronađi uredu, i tako za svaki nalog.

Време: 29.1.2013 23:01, Nikola Rundek пише: