[slikom] Re: Thunderbird

  • From: "Jelena" <jnp506909@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jan 2006 16:21:54 +0100

Zdravo Davide!
Taj program sam imala samo vrlo kratko na racunaru. Koliko se secam
interface lici naOutlook Expres stim sto  nije bas  citao kako valja ni
spisak poste a mislim da je bilo problema i sa listom foldera. Znam da kod
poste nije citao sta je  procitano a sta ne i koliko se secam mislim da je
tu bilo jos nesto u pitanju ali davno je to bilo.
Kod pisanja poruka ili  odgovoranja na neku poruku bilo je problema sa
iscitavanjem od koga je poruka i slicno a do polja sa atacmentom mislim da
nisam ni stigla doci. Sto se tice menija i podesavanja mislim da je to islo
uredno. jedino  je nesto bilo oko fonta . Da  li je falio  ili tako nesto.
Ucinilo mi se da program nebi bio pretezak za koriscenje ali se ipak i dosta
razlikovao u  odnosu na Outlook Expres.
Sto se linka tice tamo    gde je Mozila Firefoks tamo je i ovaj  mail
klijent.
Bojim se da vise podataka ne mogu dati jer  sam samo zavirila u njega i
odustala.
Pozdrav svima.
Jelena