[slikom] Re: Telefon s "govornim" imenikom?

  • From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Oct 2008 14:40:09 +0200

Pozdrav! Viki ja sam za casopise posla prosle godine jedan tekst o jednom
bezicnom telefonu firme panasonik, koji je imao takav imenik, koliko se
secam od oko 200 imena.
   Meni se imenik na takav nacin nije dopao, jer prakticno sem tih imena, ja
ne znam nikog drugog ko me zove dok mu se ne javim.
   U medjuvremenu je se pojavio model, koji cita brojeve sa identifikatora,
ali verujem da za to vec znas.
   Ako te to zanima, ja mogu pronaci iz arhive taj tekst i poslatiga tebi na
tvoju adresu, ali mislim, da to ne bi imalo neke koristi, iz razloga, sto je
od tada proslo vise od godinu dana.
   Koliko sam obavesten, iduce godine bi trebalo da se pojavi fiksni
telefon, koje bi objedinio obe ove funkcije.
   1. Mogucnost da se glasom unose imena u imenik,
   2. Da sa identifikatora iscitava brojeve, sto bi bila idealna
kombinacija, ali to je sve na obecanjima.
   Misljenje na temu.