[slikom] Tapin radio-pitanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 09:04:24 +0200

Na vecini radio stanica kada snimam s navedenim radijem svaka pjesma bude
poseban mp3 file. Sinoc sam pronasao na navedenom radiu stanicu koja se zove
Otvoreni radio. Stavio sam da tapin radio snima s Otvorenog radia, ali kada se
snima s Otvorenog radia bilo sto ne razdjeljuju se pjesme da svaka bude poseban
file nego je sve jedan file. Kako da rjesim navedeni problem? Zelio bih da
svaka pjesma bude svoj file, a ne jedan file kao sto je slucaj kada snimam s
navedene radio stanice?
boris bjedov

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html