[slikom] Stres test programi pitanje

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac9@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Dec 2015 10:17:04 +0100

Pozdrav svima,
Kao što sam predmet moje poruke kaže, zanimalo bi me postoje li nekakvi
pristupačni programi za stres test komponenti u računalu. To se odnosi
prvenstveno na procesor. Vidio sam na youtube da jedan lik koristi
nekakav program koji simulira opterećenje na procesor i tako se može
vidjeti radi li ispravno tj. kakvo je zagrijavanje i ostalo.
U opisu videa nije naveo nikakve programe koje je koristio niti je u
samom klipu rekao kako se zovu isti pa mene zanima može li mi netko
preporučiti neki freevare program da obavlja tu funkciju i da je naravno
pristupačan.
Imam neko starije računalo i htio bi prije nego što ga definitivno
odnesem u servis na promjenu termalne paste i ostalo provjeriti
samostalno radi li još sve kako treba pa da ne idem bez potrebe.
Hvala na svakom prijedlogu.

S Poštovanjem,
Alen Podrebarac

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom