[slikom] Re: Stišajte MP3 player!

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Oct 2008 22:42:16 +0200

15. oktobar - dan bijelog stapa.

Ne bih se zelio upustati u polemiku na ovu temu, a pogotovu ne u zestoku
polemiku, no par rijeci o ovome ipak moram da kazem. Cinjenica je naime, da
preglasna muzika, koju mladi danas slusaju, zaista pogubno djeluje na sluh.
Ako se ta muzika tom jacinom slusa na slusalice, stetno je djelovanje jos
vece. To dakle i nisu bas tolike idiotarije, kako bi se ponekome mozda moglo
ciniti. Istina je, da walkmani, diskmani i slicni uredjaji postoje odavno.
Istina je nazalost takodje i to, da mladih ljudi sa ostecenim sluhom,
takodje ima odavno i da se njihov broj povecava. Istina je i to, da sluh
slabi postepeno i neosetno, sto mogu da potvrdim i iz licnog iskustva. To se
desava s godinama i nazalost ne samo sa sluhom. Budite mi srdacno
pozdravljeni. Zvonko.