[slikom] Sound Forge

  • From: "Miloš Pržić" <pmisa@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Apr 2007 19:54:00 +0200

   Zdravo svima!
   Snimao sam preko Power Dictaphone programa na mobilnom jedan fajl u wav
formatu, pa me interesuje da li mo¾e da se u sound forge-u, ili mo¾da nekom
drugom programu, taj zvuk proèisti i da se glas ne èuje toliko "prigu¹eno" kao
na slu¹alici u toku razgovora, drugim reèima, da li mo¾e da se ikako poveæa
kvalitet tog zvuka?
   Izvinjavam se svima na du¾ini poruke, i molim svakoga od vas ko zna da mi
odgovori ¹to pre.
   Pozdravlja vas unapred zahvalan
           Milo¹ Pr¾iæ