[slikom] Soni ericson

  • From: Goran Macanović <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Aug 2004 16:34:55 +0200

Pozdrav svima,
Cuo sam ovih dana da se kod nas u Crnoj Gori moze nabaviti po veoma ppvoljnoj
cijeni mobilni telefon Soni ericson T 610 koji ima pored ostalog blue toot i
infra red. Da li postoji neki softver koji radi sa ovom markom telefona? Ako
postoji molim vas da mi posaljete link sa koga ga mogu skinuti. Da li bi u tom
slucaju bio dovoljan blue toot i infra red  da bi se povezali telefon i racunar
i na taj nacin preko eventualno nekog softvera upravljati telefonom pomocu
racunara?
Da li sa ovim telefonom radi talks i hrvatski sms reader?
Uz nadu da ce te odgovoriti na ova moja pitanja saljem vam
Veliki pozdrav
Goran Macanoviæ
Ul. VII crnogorske br.36/2
Tel. 083/214-933