[slikom] Re: Slikom Voice Room

  • From: Miloš Pržić <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Apr 2008 21:04:47 +0200

   Da Zvonimire, stoji to, ali zamisli ti skipe converance od 50 ljudi?
Prvo, svakog momenta bi se nekome prekidalo, drugo, niko ne bi mogao da
kontroliše razgovor jer bi bar dvoje ljudi pričalo u isto vreme jer bi
nekima zvuk kasnije stizao nego drugima, i gomila problema o kojima nisi
razmišljao.
         Miloš Pržić
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skipe: milosh-hs