[slikom] Re: Skype pitanje

  • From: Mihael Đurašin <mihael.djurasin@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 07 Feb 2015 13:48:01 +0100

Jest, no meni se čini da je tada još bilo sve uobičajeno barem kad sam
slao i primao datoteke, to je bilo ako se dobro sjećam u sedmom mjesecu
prošle godine, zaista, specifična situacija, no mislim da se nije
drastično poboljšalo novom verzijom, prije nekoliko dana slao sam jednu
manju datoteku i dosta je kilavilo što se brzine tiče.
Drugom prilikom sam se iznervirao i otkazao slanje te materijal podigao
na send space.
Šteta je što je takav problem kod slanja datoteka putem skype jer je taj
način imao svojih prednosti.