[slikom] Re: Skype messages

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Sep 2013 08:10:45 +0200

    Zdravo Dobrinko,

    Još od ranije, sada to dolazi do izražaja posebno, postoje dva skripta
za Skype.Freedom scientific je napravio izmjene u skriptu za Skype u JAWS
verzija 15.0. Ova verzija skripta postaje sve više upotrebljivija ali ne
još kao i ona druga, to jest ona prva verzija skripti. Evo šta piše u
zaglavlju Freedom Scientific skripti:

; Copyright 1995-2013 by Freedom Scientific, Inc.
; JAWS 12.0.xxx
;Skype script file

    A ovo ispod je ona prva verzija skripti na koju smo svi uglavno
navikli:
; Scripts for the Skype internet telephony program
; Current Author: Doug Lee <dgl@xxxxxxxx> (Skype username dlee42)
; Current URL: http://www.dlee.org/skype/
; Original Author: Chris Nestrud <ccn@xxxxxxxxx> (Skype username ChrisN)
; Original URL: http://www.panix.com/~ccn/projects/jfw/skype.php

    Na tebi je sada da se odlučiš koju ćeš skriptu koristiti. Ovu iz
Freedom Scientific, napisao bih originalnu sa svim njenim opcijama ili ovu
koju znaš od ranije a koju pravi Dug Lee sa svim njenim opcijama. Jedino
nisam siguran da bi mješanjem i jedne i druge skripte bilo dobro.

    Pazi, Freedom scientific skripta za Skype se nalazi u Shared Settings,
a skripta koju ti instaliraš od Dug Lee se nalazi u My Settings.

    Pozdrav, Gradimir.

P.S. Ja najčešće koristim GWConnect pa se skriptama uopšte ne bavim kada je
u pitanju JAWS i Skype.