[slikom] Re: Skype komandni taster

  • From: Mihael Đurašin <mihael.djurasin@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 01 Jul 2014 20:25:06 +0200

Lijepim dio poruke od prije nekoliko mjeseci baš u vezi iste tematike,
Marko Jocić je postavio slično pitanje a Keja je odgovorila.

Kad uđeš u skype-ov prozor, pritisni tastere insert+v. Otvoriće ti se
adjust
jaws options. To ti je jedan tree view u kome možeš podešavati šta želiš da
ti jaws u određenom programu izgovara. U ovom slučaju, to je skype. Dakle,
kada otvoriš taj tree view sa insert i slovom v, ićićeš strelicom na dole
jedno pet puta-šest puta, ako se ne varam, dok ne čuješ da ti jaws kaže
skype command key, ili na srpskom, skype komandni taster. Tu pritisneš
razmak, da bi mogao da ukucaš sledeću kombinaciju tastera, a to je
ctrl+alt+shift+print screen, i tabom do close button. Posle toga ćeš
čuti da
ti jaws kaže tu kombinaciju koju si pritisnuo.