[slikom] Re: Skype Business najnovija verzija?

  • From: Danijel Baričević 9A3GDB <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Nov 2014 14:37:58 +0100

Ma nije, to ti samo skida novce s računa, zato se zove poslovna. Ustvari,
kad ju koristiš za taj čas ostaneš bez svih sredstava na tekućim i žiro
računima.
Kod nekih je čak uočeno brže kvarenje hrane u hladnjaku iako nisu
prihvatili automatsku nadogradnju.
Svakako ne to stavljati na računalo niti pokraj, a ruter za pristup
internetu gasiti barem svakih sat vremena na jedno pola sata.
lp, D.

19.11.2014. u 13:36, Barbara je napisao/la:
Ja sam osobno skeptična prema biznis verziji skypea, mislim da e to loša
verzija te da nije kompatibilna s čitačima ekrana. Neka me netko ispravi
ako griješim. -----Original Message----- From:
slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx[1][mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx[2]] On
Behalf Of Nijaz Skaljo Sent: Wednesday, November 19, 2014 12:19 PM To:
slikom@xxxxxxxxxxxxx[3] Subject: [slikom] Re: Skype Business najnovija
verzija? Busines verzija neće tražiti nadogradnju samo ako se instalira na
način da se prije ukloni standardna verzija kao i korisnički profil.
Naime,ako se instalira preko postojeće verzije, ostaju postavke ranije
verzije pa tako i informacija o provjeri nove verzije. Kada se instalira na
računalu gdje nema tragova standardne verzije, u opcijama se ne pojavljuje
gumb za uključenje ili isključenje nadogradnje. Lijep pozdrav Nijaz -----
Original Message ----- From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>[4] To:
"Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[5] Sent: 19. studenog 2014. 7:22
Subject: [slikom] Re: Skype Business najnovija verzija? Zdravo Vesna, Kako
suveć i drugi pisali, "Business" verzija je isto što i standardna verzija
osim što nema pristup "Facebook" kontaktima i možda još ponešto. Mislim
da je kod nje nekada bilo i problema sa eksternim aplikacijama. Što se
tičeostalih funkcija isto kao i svaka druga. Ja sam najviše imao iskustva
sa verzijom 3.8 i ona je kod svih radila bez da je tražila update sve dok
jeMicrosoft nije blokirao i dok se nije moralo preći na neku od ovih
novija.Što se tiče skripti jednako dobro radi i sa originalnim "Freedom
Scientific" kao i drugim skriptama. A ako postoji neki problem sa skriptama
onda jednako loše radi kao i svakak druga verzija. Trenutno na svom
računaru nemam instaliranu "Business" verziju i o ovom update ništa neću
moći napisati jer je "Microsoft" svašta nešto promjenio pa ne treba
isključiti i da je ovdje došlo do promjena. Ipak kako ova "Business"
verzija malo kasni za standardnom verzijom vjerujem da još nije takva da
često traži update. Ovo mogu potvrditi ili demantovati oni koji to
koriste.Iskreno, ko nema namjeru da Skype koristi za pristup ""Facebook"
kontaktima, preporučujem korišćenje ove verzije. Potrebno ju je preuzeti
ipokrenuti instalaciju. Ona će se instalirati preko postojeće verzije i
sačuvati sva podešavanja. Jedino kako je sadašnja "Business" verzija 6.21
a standardna već 6.22 moguće da instalacija neće da krene jer obično
starija verzija neće da se instalira ako postoji novija. I ovo mogu
potvrditi oni koji su to baš ovih dana radili. Za više detalja stoji na
raspolaganju na Skype u večernjim ali ne previše kasnim satima. Pozdrav,
Gradimir ----- Original Message ----- From: "Vesna Sofronijevska"
<fizioterapik@xxxxxxxxx>[6] To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[7] Sent: Monday,
November 17, 2014 10:51 PM Subject: [slikom] Re: Skype Business najnovija
verzija? Pozdrav oprostite sto se ja kao neko u odnosu na tebe Gradimire i
naNijaza sam kao djak prvak, no ajde mi pojasnite ovo oko te nove verzije
skajpa. Licno mislim da su sve ove novije verzije skajpa prenatrpane i da je
postao pomalo tezak za rad ovako nabijen skajp. Buduci da ne koristim
fejsbukvrlo rado bih instalirala neku verziju skajpa koja nema te fb
kontaktei koja ne trazi svako malo abdejt. Koliko god ja pokusavala da
postavim da mi se ne nudi svako malo abdejt to se vremenom pokaze kao
nemoguce. Pa citam sada vase diskusije i skupih hrabrost da se i ja umesam
alsamo da bih nesto naucila i resila se ovog i ovakvog skajpa ako je ikako
moguce. Pozdrav i jos jednom izvinite me. ----- Original Message ----- From:
"Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>[8] To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[9] Sent:
Monday, November 17, 2014 1:58 PM Subject: [slikom] Re: Skype Business
najnovija verzija? Zdravo, Skype business verzija postoji još od neke
ranijeverzije, ne znam baš tačno koje ali sam je ja koristio kao verziju
3.8. Bila je zanimljiva jer nije nikada tražila update. Sada se razlikuje
odove koju koristi većina što između ostalog nema podršku za pristup
Facebook kontaktima. Zbog toga ovo i pišem. Dakle, svi oni koji koriste
Skype da bi između ostalog pristupali i Facebook kontaktima, ovo ne trebaju
instalirati. Ako se ipak instalira, uvijek se može deinstalirati pa ponovo
instalirati standardna verzija. Kako već napisa Nijaz, trenutno je dostupna
verzija 6.21 i business verzije nešto kasne po verzijama u odnosu na
standardne verzije ali su zato stabilnije. Pozdrav, Gradimir __________
Podaci o listi: 1. Web strana: http://www.slikom.info/ml/sl.html[10] 2.
Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx[11] u subjektu upisati:
subscribe 3. Adresa za odjavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx[12] u subjektu