[slikom] Re: Skype 4.0 sta mislite?

  • From: "demir" <demir.beocin@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Feb 2009 17:25:15 +0100

Pozdrav, ja je drzim na lap-u, i sad sam se apsolutno navikao na nnju, ima
nekih stvari bolje od trojke, a ima i losijih, sto se tice zvuka, meni je bolji
kod cetvorke, ali kao sto si rekao, nebi je preporucio pocetnicima, jer je
stvarno prilicno obsirna preterano...
Demir Ajvazi
msn: demir_zmaj@xxxxxxxxxxx
skype:demir-2007