[slikom] Re: Skriveni folderi

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 May 2010 00:43:11 +0200

Ne, nije problem u tome.
----- Original Message ----- From: "Petar Divic" <petar.divic@xxxxxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, May 22, 2010 11:59 PM
Subject: [slikom] Re: Skriveni folderi

E, da se pridruzim ovom, gumb primjeni, ja sam imo slucajeva di mi odabrana promjena samo potvrdjena sa ok nije bila prihvacena dok nisam sve ponovio tako da prije ok potvrdim i gumb primjeni, ovo mi se desilo kod promjena u folder options i na jos nekim mjestima, takodjer kod spomenutih postavki u folder options / vju, pozeljno je i prije ok i primjeni potvrditi i onaj gumb Apply to All Folders.

Mails:
petar.divic@xxxxxxxxxxx
petar.divic@xxxxxxxxx
Skype: