[slikom] Sintezator

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Aug 2004 01:30:30 +0200

          Zdravo nevjero

Sinteza sigurno radi i govori i pjeva ljepše nego Leba Brena i ko zna koliko
još dobrih pjevačica uključujući i one kafanske.
Na tebi je da skineš ono što sam ti napisao a ovdje te samo podsjećam na te
linkove.
U fajlu:
pica.fmr
su ti date riječi i kako se one moraju pisati. Ako ti ovo ime fajla ne
odgovara, imaš kod programa pa izmjeni, pa promjeni. Vidi liniju, 217. Inače
ovo te treba podsjetiti na piceriju Afrodita i sve što ide uz to...
Probaj upisati naše sočne riječi, pa da vidiš kako priča, pamtićeš me i
ti i tvoj komšiluk.

Gradimir,

P.S. U Afroditi su i dalje pice dobre samo je Divna  otišla za Francusku.

Ovo je za download:

Microsoft Agent download page for end-users
http://www.microsoft.com/products/msagent/downloads/user.asp

Microsoft Agent download page for developers
http://www.microsoft.com/products/msagent/downloads/developer.asp

Code samples:
http://www.microsoft.com/products/msagent/downloads/developer.asp#code

Microsoft Agent code samples
http://www.microsoft.com/products/msagent/dev/code/default.asp

Microsoft Visual Studio, including Microsoft Visual Basic, Visual C++,
Microsoft Foundation Classes (MFC), and Visual J++

Microsoft Visual Studio Code Samples
http://www.microsoft.com/products/msagent/dev/code/vstudio.asp

Microsoft Visual Basic code samples