[slikom] Re: Seminar u Sarajevu

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Feb 2008 11:04:16 +0100

Pozdrav svima. Moram priznati da vam je bilo veoma lijepo i interesantno.
Vjerujem da ce ovaj seminar postati tradicionalan. Volio bih da se ovako
nesto ponovo desi. Sad je Gradimir na ovom seminaru obradio temu izrade web
stranica pomocu html tagova. Ako bi se ovako nesto ponovo organizovalo ja
bih mogao obraditi temu izrade web sajtova pomocu cms sistema. Da pojasnim,
cms (content management system) sistemi su gotove web aplikacije koje se
instaliraju na web server i onda kreiraju sadrzaji. Eto, to je moja ponuda.