[slikom] Re: Scaniranje knjiga

  • From: "Apolo - Bratimir Joksimovic" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 May 2006 16:41:13 +0200

Edo, svakako da može. Kada sve stranice iskeniraš, odeš u 'file' meni, pa u
submenu 'Save result', pa u okviru njega odeš u submenu 'Send all pages to'.
Kada otvoriš ovaj 'send all page to' podmeni, prva stavka ti je 'Microsoft
word'. Pritisneš sada enter i sve stranice koje si skenirao otići će u Word.