[slikom] SKYPE 5,0 Novi kontakti

  • From: Ljiljana Trbulin <trbulinljiljana@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 21 Nov 2010 06:38:41 -0800 (PST)

Zdravo Listeri, instalirala sam SKZPE  5,0 i imam problem sa dodavanjem novih kontakata. Izbacuje mi ispod znaka upozorenja sledeći tekst:

Check your connection.
You don t seem to have an active internet connection.
Please check your connection and try again.

Taster CLOSE.

Koliko razumem, trebalo bi da proverim vezu i pokušam ponovo, samo ne znam šta i kako.
Mogu da prihvatam nove kontakte.
Zahvvalnost za dosadašnje odgovore. Nadam se da će biti i na ovo pitanje. Ljiljana.