[slikom] Re: SKYPE

  • From: Mihael Đurašin <mihael.djurasin@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 01 Aug 2014 20:10:01 +0200

Ukoliko ram memorija dozvoljava svakako instaliraj sedmicu, kao što i
Barbara reče xp je prošlost, pa tko ima uvijete ne treba se plašiti
sedmice tim više što ona nije nov operativni sistem, dugo je već ljudi
koriste i radi izuzetno stabilno ukoliko se sve odradi kako treba, no
naravno, ram memorija je bitna, ukoliko je imaš dovoljno pa i ako je
procesor nešto brži to je onda to, nemoj časiti ni časa već instaliraj
sedmicu i skype će raditi kako treba, kao i ostali programi s kojima
možda već i sada imaš poteškoće.
Dobro je imati i GW conect za svaki slučaj ako ništa drugo.