[slikom] Rodjendanska i Uskrsnja cestitka

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Apr 2007 10:33:20 +0200

Pozdrav svima!
Danas je Uskrs i koristim priliku da cesti    tam svima koji slave.
Osim toga, danas je i Gordanu rodjendan, pa Sretan rodjendan!
Gordana ne poznam osobno, da ima danas rockas znam iz jedne poruke od prije
mjesec dana, sa jedne druge liste, i tada sam odlucila, kao jedan mali znak
paznje i zahvalu, za njegov trud,
sto na skoro sva nasa pitanja odgovara, pogotovo, na pocetnicka pitanja,
vrlo nesebicno kao i svi drugi.
Time, puno nam se pomaze u savladavanju kompjuterskih vjestina.
Vjerujem da je dovoljan razlog da se slozite sa mnom. I zato sam ovo
napisala i poslala na ovoj najbrojnijoj listi.
Bada