[slikom] Rjecnik

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 09:42:14 +0100

     Zdravo svima!

     Ja od jutros koristim jedan rjecnik koji je proizveden u Novom Sadu. To je
Englesko-Srpski i obrnuto. Kupljen je na sajmu knjiga u Beogradu i koštao je 850
dinara mada je redovna cijena 950 dinara.
     Nisam isprobao još sve opcije ali je prvi utisak da bi mogao biti dobar. Uz
malo volje može se sve raditi sa tastature mada je naravno rađen za osobe koje
vide normalno. Kako i maja reče zaštićen je jer se prilikom instalacije mora
telefonom nazvati autor i tek tada dobiti registracioni broj. Za prvih pola sata
korištenja sam zadovoljan. Ostali komentari kasnije.

Gradimir.