[slikom] Re: Reply

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Jun 2005 09:19:05 +0200

Pozdrav svima.

Ovo sto je Gradimir napisao stoji. Stvarno je ponekad naporno citati to sve isjeckano, iscjepkano i na rate. No, ne mogu se osobno pozalit jer i ja ponekad radim to isto iz nekoliko razloga. Jedan od njih je sto mi je znatno lakse odgovoriti na konkretan mail direktnim odgovorom nego recimo procitati 250 poruka koje su mi stigle u zadnjih 6 dana, sve ih 'prozvakati' i onda smisljat skupne odgovore.
Drugi razlog je sto se tako ipak konkretizira odgovor na konkretan mail, sto na neki nacin i odrzaa dinamiku liste.
S trece strane, na listi ima clanova koji se i ne sluze bas najbolje kompjuterom tako da je direktan nacin odgovaranja, pretpostavljam, mnogo laksi od 'skupnog'.
No ovo nije nista novo. To je problematika koja razlikuje mailing liste od njuzgrupa i foruma, gdje i ne moras citati ono sto ne zelis i to onda ne uzima vrijeme provedeno na Internetu i ne skida se u kompjuter, dok kod mailing lista sva posta ide 'dolje' pa onda radimo selekciju.

Regards
ICQ #274-696-026
----- Original Message ----- From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>