[slikom] Re: Redak ili stampac

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 12:20:06 +0100

Zdravo Sasa! Adresu je uspeo da otvori jedan drugar sa liste. Ako ti i dalje
ne uspevas da ovu stranicu otvoris, preporucujem  ti da pises radi svega sto
te interesuje vlasniku radnje, Bratimiru Bati Joksimovicu na njegovu
privatnu adresu koja glasi:  batajoks@xxxxxxxxx Prijateljski pozdrav od
Lorijana.