[slikom] Re: Računarske muke.

  • From: zvonimir <zvonimir.stanecic4@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 09 Jan 2013 16:17:00 +0100

zdravo dušane,
abby finereaderova najveća rezolucija je 1296 dpi
znači netko te je obmanuo.

kakav je to vlan koji provider i jeli ti signal excelent i koje su ti
specifikacije netbooka i notebooka?
o kojoj se zaštiti radi jeli softverska ili hardverska?
ako je softverska to se riješava prepravljanjem jednog registry ključa
kojeg ti nebi preporučio da diraš.
ako se radi o windows7 onda je normalno da imaš samo fat 32 ntfs i exfat.
to je neizliječiva boljka. eventualno da uzmeš windows xp ali u
virtualnom načinu rada preko vm vare i preko tog alata da formatiraš stick.
postoji mogučnost za tvoj četvrti problem a to je skračivanje
predugačkih imena fajlova ili foldera. takve sam i ja probleme imao kada
sam skidao neki torrent pa mi je ime fajla koji je trebao biti
raspakiran bilo predugačko.

izvinjavam se moderatorima na dužini poruke,

73, de, 9a3dsz from zg 20 km w