[slikom] Rapidshare

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 May 2010 20:19:17 +0200

Molio bih nekoga da mi objasni slijedecu stvar: kada na rapidshare nesto
postavim, strelicom se spustim dolje do linka za skidanje postavljenog. Kako
taj link za skidanje postavljenog skinuti, ali pritom da mi se racunalo ne
pocne cudno ponasati. Uspio sam pronaci rjesenje da tu cijelu stranicu oznacim
i spremim je u tekstualnom formatu i onda imam taj link za skidanje, ali
poslije kada otvaram bilo koji word-ov dokument meni se otvara rapidshareova
stranica s tim linkom kojeg sam postavio i nikako se toga rjesiti.
Da li mogu negdje ili iskopirati samo taj link ili ako vec kopiram cijelu
stranicu i spremam je kako sam naveo da kada budem otvarao bilo koji dokument
da mi se otvara taj dokument a ne stranica od rapidsharea?
Tek kada resetiram racunalo bude sve u redu, ali kada udjem u taj dokument s
tim linkom i  kada ulazim u slijedece dokumente opet mi se otvara stranica od
rapidsharea.
Ako za ovo nema rjesenja da li taj iskopirani link se moze kopirati negdje u
imbox i gdje i na koji nacin?

Svima zahvalan