[slikom] Re: RSS Ä?itaÄ?

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 19:01:52 +0200

          Zdravo Sasa!

     Ja koristim "Accessible RSS" koji je bas accessible. Na nekim listama su
pisali i o jos nekim RSS citacima kao pristupacnim za korisnike JAWS-a i slicno.
Sa RSS citacima mozes pratiti i liste na www.freelists.org ali ne i na nekim
drugim serverima. Zanimljivo da Firefox ima podrsku za RSS dok se od Internet
Explorera to tek ocekuje. Ja sam skoro trazio da slucajno ne postoji plugin, pa
sam svasta nasao ali ne i plugin za rss. Ako te interesuje ovaj "Accessible RSS"
Pogledaj sledeci link:
http://www.webbie.org.uk/accessiblerss/index.htm
     Ja sam vec ranije postavio na portalu link ka webbie ali ne i za ovaj RSS
reader. Ako bude interesa naravno da cu postaviti i link.
     Ako se odlucis da Accessible RSS koristis za liste na www.freelists.org
obrati paznju da se arhivi liste slikom pristupa logovanjem. Login = slikom
password = mokils

Gradimir

Pozdrav svima. Zna li neko dobar rss Ä?itaÄ? koji je prijateljski nastrojen
prema Jawsu?