[slikom] Re: Pustanje dvd filmova

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom \(Grupa\)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Feb 2009 07:59:45 +0100

    Pozdrav,

Provjeri i isprobaj:

1. Prilikom pridruzivanja datoteke odredene vrste nekom programu; u toj
kartici, a prije klika na gumb "U redu", ukljuci potvrdni okvir:
"Za otvaranje ove vrste datoteka uvijek koristi odabrani program "

2. U mogucnostima PowerDVD programa iskljuci potvrdni okvir (koji u
slobodnom prijevodu glasi):
"Obnovi pridruzene formate prilikom pokretanja programa".

Lijep pozdrav,
        Zlatko