[slikom] Re: Punctuation.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Feb 2009 08:42:01 +0100

Nikola,

Ja sam pisao:

"Naime, kako god da odredim izgovor znakova interpunkcije, Jaws mi cita
bukvalno sve te znakove."

Dakle, to sto si mi savetovao vec sam podesavao i nista se ne menja. Bez obzira
da li odredim NON ili Most ili SOMe, Jaws cita sve znakove interpunkcije.

Sinisa Boljanovic

E-mail: sinisa.boljanovic@xxxxxxxxx
Skype name: sinisa_boljanovic
Mobile: +381 65 516 5994