[slikom] Provjeravanje imaila

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Nov 2005 08:30:16 +0100

Pozdrav svim listerima. Molim sve one koji imaju imail na zavrsetku yu ili
server koji pripada imailu yu ili bih.net.ba da mi posalju testne poruke da
vidim dali cu dobiti ovas imailove na imail slauf@xxxxxxxxxxxxxx jer sam
potpuno promjenio server i rekonstruisao na domenu kalmanradio.ba imailove. Svi
imailovi koji su sa hotmail.com gmail.com yahoo.com ili de kao i hotmail ili
bilo koji imailovi koji nisu na evropskim serverima nisu potrebni da se salju
kao testni imailovi. Dakle svima vama kojima se imailovi zavrrsavaju na yu hr
teolnet bih.net.ba i svi ostali koji su u ovim domenima cekam vasu testnu
poruku radi provjere ovog imaila da vidim dali je sad sve u redu. Izvinjavam
vse sto sam vas ovoliko gnjavio ali mi je vasa pomoc neobhodna. Vozdrica.