[slikom] Re: Provjera poruka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Feb 2011 07:33:35 +0100

    Zdravo Zorane,

Potrebno je da u Outlook Express ili drugom programu za e-mail poruke promjeniš
podešavanje za SMTP server i upišeš one podatke koji odgovaraju SMTP serveru
tvog provajdera preko kojeg pristupaš internetu.

    Koliko sam ja vidio tvoj provajder je ptt.rs i trebaš u account odabrati
adresu sa gmail.com, onda properties pa na kartici server izmjeniti podatke za
SMTP server. Možeš se javiti na Skype za više detalja.

    Pozdrav od Gradimira

From: "Zoran Radisavljević" <zoran027@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Provjera poruka

Izvinjavam se sto odgovaram na ovu poruku. Ja u stvari zelim da pitam, kako
i na koji nacin moze email da se podesi pa da mozemo primati svoje poruke,
sta treba napisati u outlook expresu ili u email klijentu sto ga koristimo
na mesto smtp da bi ovo proslo? Zahvaljujem na eventualnoj pomoci. Sa
postovanjem Zoran.