[slikom] Programi za lenjivce.

  • From: "Valter" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Sep 2005 17:23:14 +0200

Zdravo svim listerima.
Iskoristio sam danasnju dokolicu, i svoju dobru volju, te sam napisao dva
smesna, ali ne i tako beskorisna programcica.
Naime rec je o programima "Autoauth.exe", i "Autounauth.exe", koji su tu da
potpuno automatski odrade za vas autorizaciju JAWS-a. Potrebno je samo ubaciti
disketu za autorizaciju, i pokrenuti program "Autoauth.exe", i nakon pola
minuta vas JAWS ce biti autorizovan, a vi o tome obavesteni porukom. Drugi
program "Autounauth.exe", sluzi za skidanje autorizacionog kljuca, i vracanje
ga na disketu potpuno automatski.
Program mozete cuvati na sigurnom mestu, na hard disk-u, kako biste ga
zastitili od eventualnog slucajnog brisanja, a mozete oba programa slobodno
iskopirati i na autorizacionu disketu za JAWS, jer svaki od njih ima po 31.4 KB.
Veliki pozdrav, a ako nekome treba neki od ovih programcica, slobodno mi se
moze javiti na licni Email:
daremc@xxxxxx
ili na telefon:
015556468