[slikom] Program za snimanje

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Nov 2007 11:51:46 +0100

Pozdrav!

Zanima me da li postoji, odnosno, da li se s nekim programom moze nesto
snimati direktno na comp, kao ono na kazetofonu i naravno da se to kasnije
slusa, primjerice govor, Sviranje, pjevanje, neki dogadjaji kao sto su
tulumi, rodjendani, itd. Sve sam ovo napisala, da bih bila jasnija sto zelim
znati.
Ako ima takav program, lijepo molim koji je to, gdje ga mogu naci i koju
recenicu u smislu uputa kako raditi s tim programom i kako ga podesiti.
Velika hvala unaprijed.
Bada