[slikom] Re: Program za komponovanje muzike

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jul 2005 18:55:04 +0200

              Pozdrav svima,
                  Zdravo Sasa,

     Uvek postoji vise izbora. Ako mene pitas, ja bih preporucio dva. Prvi,
koga najcesce koriste ljudi sa ostecenim vidom i ima podrsku sa skriptom, a
lako se koriste preko tastature je: 'Sonar 4.11, Producer Edition' a Drugi je Q
Base, i verovatno je za niansu bolji, a pojedinci, uporniji medju nama ga uz
dosta napora takodje koriste. To su programi, Kucna studija, i gotovo nema sta
se ne moze obraditi na njima. Inace su kompatibilni sa Sound Forge. Mada
postoje i jednostavniji programi, a posto je tvoje pitanje po malo ne
odredjeno,  pa je i moj odgovor onakav, kako ja vidim stvari.
Pozdrav,
                 Mike