[slikom] Procitati ceo tekst

  • From: "Radovanovic Misa" <musicmaestro@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Dec 2006 21:01:30 +0100

Pokusavao sam vise puta da pustim ovaj tekst ali nije prolazio. Posto mislim da
nije za bacanje da probam opet. Pozdrav svima.
   Za one kojima bi to znacilo evo resenja kako da procitate ceo tekst u svom
mobilnom telefonu ako koristite varijante talks govornog programa.
   Ako iz bilo kog razloga ovaj govorni program nece da vam procita celu SMS
poruku ili neki drugi tekst to mu mozete narediti tako da strelicu ili joistic
podignete do pocetka a onda taster talks i strelica nadole onda ce talks citati
sve od pocetka do kraja.
   Razlog zbog cega to nece uraditi je da je radno vreme ekrana telefona manje
nego sto je duzina teksta.
   Ova naredba ne vazi samo u slucaju citanja teksta sa interneta.
   Da podsetim one koji su zaboravili i obavestim druge koji moda nisu znali u
svakom trenutku dok sa nekim razgovarate koliko vam razgovor traje obavestenje
mozete dobiti ako ste na prvom ekranu postupkom taster talks pa strelica na
gore.
   Kod starijih telefona kao sto su 66.00 to ce cuti i vas sagovornik a kod
boljih samo vi.  MR.