[slikom] Re: Problemi

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Nov 2007 14:13:05 +0100

     Zdravo Nino,

     Nisam bas siguran da cu ti dati pravi odgovor ali jedna stvar mi je
interesantna. Ako ne koristis, po pisanju svakako ne koristis, onda iskljuci da
se ne startuje: "PAC Mate Desktop".

1.      Otvori JAWS kontekstni menu, tasteri, Insert +j. I u njemu options pa
pritisni enter na, basic...
2, Pritisni nekoliko puta taster tab dok ne dodes do stavke, Automatically
start
PAC Mate Desktop. To je check box koji poslije instalacije bude checked. Jednom
taster space da se decekira.
3. Nastavi tasterom tab do,  Advanced ... to je button pa enter da se otvori.
4. Opet tasterom tab decikiraj sve sto ti ne treba. Svakako decekiraj, Use
Authorization from PAC Mate.
5. Nastavi do OK pa enter, opet tab do jos jedno OK pa enter.
6. Probaj sada ponovo iskljuciti pa pokrenuti JAWS.

Pozdrav od Gradimira

Od: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Problemi

Juce sam instalirao Jaws 8 i Fis 4, ali mi se komp ponasa cudno. Povremeno
bez razloga prestane da prica, a nekad i nastavi kad iskljucim Jaws. Od
jutros prilikom ukljucivanja kompa dobijam sledecu poruku:
PAC Mate Desktop
PAC Mate Desktop failed to initialize.  Make sure that Microsoft Active Sync
is installed and
functioning properly.
OK
Da li je sve ovo vezano za graficku karticu ili...
Pozdrav,
Ninoslav