[slikom] Re: Problem u word-u-nastavak

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Sep 2010 15:25:45 +0200

Dakle, ovako.

Word 2007, kao I ostale aplikacije iz paketa Office 2007 (osim Microsoft
Outlook-a) imaju totalno drugaciji interfejs u odnosu na ranije verzije I
ukoliko to nisi uradio, da bi imao dostupne menije, moras instalirati
dodatak Classic menu for office 2007.

Ako I kad si to uradio, uradi sledece kad zelis nesto da obavis iz menija:

1.       Stisni alt

2.       Strelica dole

3.       Strelica desno

4.       Strelica gore, sto te pozicionira na file meni

5.       Strelicama desno ides po traci menija koji su sada u stvari buttoni
i kada dodjes na zeljeni aktiviras ga enterom

6.       Kroz menije se, kao i u ranijim verzijama kreces strelicama, a
komande aktiviras enterom.Ovo vazi ako je dodatak pravilno instaliran i ako
vizuelno nije pretumban i nalazi se na svom mestu... Oko ovoga ne mogu da ti
pomognem, kod mene je prilikom prve instalacije nesto bilo izmesano, ali kad
sam ga preinstalirao ima izgled kako treba, tj. Meniji su u drugoj liniji
office/word prozora.