[slikom] Problem u dopisivanju na chatu s facebookom

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Nov 2009 08:30:23 +0100

Pozdrav svim listerima. Facebook je kao sto je svima poznato izuzetno popularna
stranica za dopisivanje. Sto je za videce i te kako bitno a i za nas polako
koji nevidimo. Javlja se problem ako pisem s vise osoba kako da rjesim ovaj
problem? Nije sad poenta u tome da jaws mi cita sta pise nego da mi uredno se
moze prebacivati preko linkova do prozora u kojem tipkam s osobom u koliko s
vise njih komuniciram. Koliko znam jos nisam uspio da natjeram jaws da mi cita
nego citam s kursorom a i to se moze tolerisati ali je ovo problem. Ocekujem od
vas sto prije odgovor jer mi je potrebno.