[slikom] Problem sa zvucnom karticom

  • From: Bojan Bertek <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Jun 2007 01:12:50 +0200

Pozdrav svima!
Novi laptop i novi problemi tako to valjda ide.
Prilikom instalacije programa Total Recorder, ponudjeno mi je da moze
snimati ili sa line in, ili sa mikrofona. Odabrao sam line in,
medjutim, na samom laptopu, postoji audio izlaz za slusalice, i audio
ulaz za mikrofon, ali ne i sam line in.
Da li postoji mogucnost da ja po potrebi ulaz koristim za mikrofon a
po potrebi i za line in? Ako postoji jer to mi je jedino logicno
rjesenje, molio bih nekoga da mi ako zna objasni kako to podesiti,
jer mi ce cini apsurdnim da je line in predvidjen softverski ali ne i
hardverski.
Srdacan pozdrav

Bojan