[slikom] Re: Problem sa trazenjem imena u imeniku telefona

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Apr 2007 21:51:37 +0200

OK, suzdrzat cu se od  dodatnih komentara i probati objasniti sljedece:
Covjek je pitao zbog cega mu se kontakti izlistavaju odredjenim redom, a ti
si mu savjetovao da okrene first i last name, sto nema ama bas nikakvog
utjecaja na pretrazivanje.
Nokia ima kljuc za pretrazivanje koji prati i polje za ime i polje za
prezime. Bez ikakvog obzira vide li se kontakti na ekranu u formi
ime-prezime, ili prezime-ime, kad se ukuca prvih par slova Nokia ce
izlistati sve sto pocinje sa tih par slova, bila to imena ili prezimena,
abecednim redom.
To kako su kontakti prikazani nece utjecati na pretrazivanje.
Regards
ICQ: #274696026