[slikom] Re: Problem sa pisanjem poruka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Dec 2008 18:24:10 +0100

    Zdravo Saša,

    Taj problem ponekada imam i ja. Rijetko se javlja pa se njime uopšte nisam
ni bavio. U pitanju je Windows mail i Vista. Odavno sam prestao da tjeram mak
na konac pa tako pustim neka Windows radi svoje jer i ja radim svoje.

    Ipak kao da mi se ovo javlja kada imam više otvorenih prozora. Nije se
ništa dobilo sa maksimizacijom i slično. Najčešće zatvaram program i ponovo
pokrećem ali kako napisah rijetko se dešava pa još ne iritira.
    Pozdrav!

Od: Saša Grbić
  Predmet: [slikom] Problem sa pisanjem poruka

  Pozdrav. U Windows pošti kada otvorim prozor za pisanje nove poruke, ili kad
repliciram na poruku strjelicama lijevo desno, ili gore dole ne mogu citati
napisani tekst. Takodje, ne funkcionise ni insert+8 na numerickoj tastaturi.
Kada sa tasterom backspace brišem slova se uredno cuju. Sta bi mogao biti
problem? Ovo mi se od prije par dana desava, do tada je bilo sve uredno.
  ---
  blog
  http://sasagrbic.site50.com/