[slikom] Re: Problem sa mail-om

  • From: Miloš Pržić <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 22:18:24 -0800

       Zdravo svima!
   Pišem ovako, odgovarajući na poruke, jer ne mogu da se snađem sa mojim
mail akauntom. Nešto mi izgleda nije podešeno kako treba jer kad pišem
poruku, u slučaju da ne odgovaram nego da idem na new message, pa pritisnem
kombinaciju alt+s da je pošaljem, dobijem sledeće: the message coud not be
sent. You do not have any accounts configured for sending e-mail. Please
check you account configuration.
   Molim vas, odgovorite mi hitno!
   Pozdrav!
          Miloš Pržić