[slikom] Re: Problem sa jawsom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Feb 2008 13:54:31 +0100

     Zdravo Marija,

Tvom jaws-u nije istekao period za registraciju ma kako da si ga registrovala.
Kada istekne registracija jaws se više ne startuje a kod tebe se nekada
startuje
a nekada ne. Najvažnije bi bilo da znam šta tačno piše u tom prozoru kada se
pojavi ova greška. Pokušaj to tačno pročitati. Uradi sledeće:

1. Kada se pojavi greška, pritisni: Insert +Control +w, da virtualizuješ prozor.
2. Sa Control +a, sve selektuj pa sa, Control +c, sve kopiraj.
3. Sada sa komandama za čitanje pročitaj šta tačno tu piše.
4. Sa ESC zatvori ovaj virtualni prozor, pritisni enter na OK i ako uspiješ da
se sve startuje pokreni program za poštu i u njemu zalijepi to što si kopirala.
Ako budeš morala ponovo restartovati računar onda od kopiranja nema ništa.

     Kako restartuješ JAWS? Da li ga zatvaraš ili restartuješ? Pravi restart
jaws-a se radi jednom relativno  teškom prečicom. Ona je: Insert +Windows logo
key +F4.

Pozdrav!

Od: "Marija" <cipelica@xxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Problem sa jawsom

Cao svima! U poslednjih nedelju dana desava se da upalim komp, jaws se javi i
kaze da je ucitan, eventualno procita jos neku informaciju, a onda zacuti i ne
mogu ga ponovo pokrenuti narednih, otprilike, 5 minuta. Ni restartovanje jawsa
na slepo nije davalo rezultata. Restartovanje kompjutera se nije uvek
pokazivalo
kao efikasno. Medjutim kada se jaws ipak, posle pritiska na njegovu ikonicu i
par minuta javi izgovori mi sledece: "Aplication for jaws dialog don't sent
baton." Kada zatvorim taj prozor jaws kasnije bez problema radi. Napominjem da
mi se ovo ne dogadja svaki put kada upalim racunar, vec selektivno, jednom ne,
drugi put se javi ovaj problem i tako. Koristim jaws 8.0 i do sada nisam imala
nikakvih problema.
Hvala svima koji daju misljenje na ovu temu! Pozdrav!