[slikom] Re: Problem sa email porukama koje stizu preko liste slikom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Oct 2015 05:16:30 +0200

Od: "Lazar Bulatovic" <l.bulatovic93@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Problem sa email porukama koje stizu preko liste slikom

Pozdrav,

Od 4. Oktobra, gotovo sve poruke koje imaju veze sa listom "slikom" ili
freelists" serverom gmail klasifikuje kao spam tako da ih ne mogu videti u
imbox-u. Napominjem da nista nisam podesavao u mom gmail nalogu, i da se to
samo odjednom desilo.

Buduci da nisam uspeo da ih filtriram preko gmail stranice, oznacio sam sve
poruke sa liste slikom koje su bile u spam folderu, i prebacio u imbox.
Email klijent ih je regularno preuzeo, ali ja ne znam hoce li mi i u
buducnosti poruke sa liste slikom odlaziti u spam ili po pravilu stizati u
imbox?

Sta bi mogao biti problem?

Molio bih nekoga da mi odgovori, samo kako bih testirao hoce li poruke
gmail propustiti kako treba.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom