[slikom] Problem sa Winampom

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Jan 2008 15:56:50 +0100

Pozdrav svima!
Kada pomocu Winampa otvorim neki film u avi formatu, ne funkcionira mi
premotavanje niti u naprijed, niti u nazad. Mogu samo zaustaviti i ponovno
pokrenuti i nista vise. Pokusao sam rijesiti problem deinstalacijom i
ponovnom instalacijom Winampa, ali dobio sam to da mi Winamp uopce vise ne
prihvaca avi format, nego samo Windows media player, u kojemu takodjer ne
mogu manipulirati sadrzajem kako mi se svidi.
Imam na raspolaganju Winamp 278 i Winamp 50, ali ni jedan ne zeli pa nece.

Sto da radim?

Srdacno svima

Bojan

Bojan Bertek

dipl. muzikolog - prof. povijesti glazbe

Matije Gupca 18

10380 Sveti Ivan Zelina

Skype name: Bocko 2005

4shared account: muzikolog.4shared.com