[slikom] Problem sa Skype

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Apr 2008 15:07:32 +0200

Pozdrav svima!

Od zadnjih verzija Skype (3.6 i 3.8 beta) u kombinaciji sa skriptama rev 618
dogadjaju mi se malo cudne stvari. Prije nisam reagirao na ovo jer sam to
pripisivao nestabilnosti svog sistema, no kako sam jucer preinstalirao,
izgleda da nije problem u tome.
Vrlo mi se cesto dogadja da ako prekinem poziv sa Escape a ne sa globalnim
shortcutom, ili ako me netko zove dok sam u drugom razgovoru i zelim ga
ubaciti u konferenciju Skype jednostavno padne, tj. potpuno se ugasi i moram
ga ponovo pokretati. Ovo se dogadja i dok radim neke druge radnje, da ih sad
sve ne nabrajam, suma sumarum je da je Skype vrlo nestabilan.
Ovdje sumnjam da se problem dogadja zbog Jawsa, iz razloga sto kad mi se to
zadnji put dogodilo, Skype se uopce nije htio podignuti, samo se pojavio
potpuno prazan okvir prozora, a kad sam iskljucio Jaws i pokrenuo ga,
podignuo se iz prve.
Ima li tko slicnih iskustava ili kakvih ideja u cemu bi mogao biti problem?
Hvala.

Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com