[slikom] Re: Pristup arhivi slikom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Nov 2013 06:13:58 +0100

    Zdravo Borise,

Napisao si:
Oti�ao sam na va�u stranicu. Za korisni�ko ime sam upisao slikom, a pasvord
sam upisao mokils i i�ao na zapamti moju lozinku.

Ovo je bilo uredu, ispravno.

Još si napisao:
Nakon toga sam i�ao upisati svoju e-mail adresu, korisni�ko ime i pasvord i
to nikako nije prihvatilo i nisam uspio pristupiti arhivi slikom.

Ne shvatam gdje si ovo i prije svega zašto si ovo upisivao? U objašnjenju
za pristup arhivi poruka, baš nigdje ne piše da trebaš upisivati svoju
adresu, korisničko ime i slično... Zamoli svog servisera da ti samo malo
asistira da pristupiš arhivi poruka.
Inače, tamo ćeš naći arhivu od 2004. godine u kojoj se nalazi više od
35.000 poruka, tako da ćeš zaista imati šta studirati narednih pet godina.
Ovo nije kritika, već samo upozorenje šta te tamo sve čeka i iskreno,
preporuka da nastojiš što više da studiraš.
    Ovog časa moderatori liste SliKom ti neće moći biti od velike pomoći,
nadam se da ćeš imati razumijevanja za to. Jedan od moderatora prije tri
dana rekao pred matičarom ono sudbonosno, DA, sada mu teče med i mlijeko i
ne misli ni na mnogo važnije stvari a ne na listu. Opravdano, onaj drugi
moderator se trudi da to isto uradi što prije, pa ni sam nema vremena za
ovakva asistiranja.

    Pozdrav, Gradimir.