[slikom] Re: Prijem poruke

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Jun 2007 14:59:48 +0200

Pa da budem iskren ne shvacam te sto mislis pod konfornijim rjesenjem, jer
ovo ako si namjestis da tvoj MS Outlook Express provjerava postu na serveru
svaku minutu dok je on otvoren, znaci prakticno to da cak i dok gledas
pristiglu postu tvoj Outlook ti moze dati zvucni signal da ti je u
medjuvremenu pristiglo jos poste jer ju je on upravo skinuo sa servera.
Naravno, ovo nece raditi ako zatvoris u potpunosti svoj mail client, no
postoji cini mi se i jos jedna mogucnost, jedan maleni programcic koji MS
Outlook Express smjesta u System Tray i tako ti omogucava da on neprestano
bude aktivan, a sve ce radit na identican nacin kao i ranije, s tim da ces
moci vec i u Trayu vidjet imas li novih poruka i koliko nakon sto cujes
zvucni signal o njihovom prispijecu.

Pozdrav,

David