[slikom] Re: Pravljenje novog Accounta za skype

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Nov 2007 06:02:04 +0100

     Zdravo Suzana,

     Ja sam mislio da si to već riješila. Evo kako bi to trebalo da izgleda
kada
želiš kreirati account ili kako bi rekli imati "Skype name".

1. Moraš biti konektovana na internet, nemožeš to raditi ako nisi online.
2. Pokreni Skype u kome nemaš podešeno ime. Bilo bi dobro da si poslije
instalacije Skype instalirala i skript jer će ti čitati edit polja koja moraš
popunjavati. Mislim da kada nema skripta da to tada baš ne čita kako treba pa
se
moraš služiti nevidljivim ili jaws kursorom.
3. Kada si pokrenula Skype pritisni jednom taster TAB i nalaziš se na linku
koji
se zove: "Don't have a Skype Name?". Tu pritisni enter i sačekaj da se otvori
dijalog u kome imaš sledeće:
4. Dijalog se zove: "SkypeT - Create Account Create a new Skype Account". Sada
ideš samo sa tasterom tab i popunjavaš sledeće stavke:

- Full Name. Upiši svoje ime i prezime.
* Choose Skype Name. Ovdje odaberi odnosno upiši željeno Skype ime. Nemože biti
ono koje je bilo niti može biti neko koje već postoji. Evo šta kaže kao
preporuku.
Between 6 and 70 characters

- * Password. Ovdje upiši novi password i to onaj koji ćeš lako zapamtiti.
Preporuka je.
Minimum 4 characters

- * Repeat Password. Ovdje upiši ponovo isti password. Ovo je zbog provjere da
si upisala željeni password.

- * not checked Yes, I have read and I accept the Skype End User License
Agreement the
Skype Terms of Service and the Skype Privacy Statement. Ovdje imaš jedan check
box kojeg moraš čekirati kao potvrdu da prihvataš uslove koje ti nudi Skype a
tu
je i link na kome možeš pročitati koji su to uslovi.

     Tu piše još i da su sva polja koja su označena sa zvjezdicom obavezna da
se
popune. Nastavi sa tasterom tab do Next pa tu enter i popuni i ostalo. Kako ja
imam kreirane accounete nisam išao dalje. Ukoliko ipak bude problema piši opet
pa ću ja kreirati jedan probni account kako bi prošao sve što treba da se prođe
jer jedino tako mogu da ti odgovorim, po sjećanju kada sam kreirao account
svakako ne ide. Jedino obrati pažnju na podatke iz tvog profila mada te podatke
uvijek možeš i kasnije promjeniti. Takođe ukoliko upišeš za Skype ime koje već
postoji on će te vratiti da ponovo popunjavaš ove podatke. Kako ti je ime
Suzana
a na Skype ima mnogo Suzana teško da ćeš moći dobiti neko ime sa Suzana a da tu
nema mnogo brojeva ili još neka riječ.

Pozdrav!

Od: "Suzana" <suza@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Pravljenje novog Accounta za skype

Pozdrav svima!
Zelim da napravim novi Account za skype, posto nemogu da promenim Pasword, jer
sam se registrovala sa adresom koju su promenili na SBB provajderu. Molim vas,
neka mi neko objasni kako se pravi novi Account za skype.
U napred zahvaljujem!
Suzana