[slikom] Re: Pozdrav svima

  • From: "Vladimir Cecavac" <cecavac@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Aug 2004 17:43:31 +0200

Pozdrav!
Sa alt, otvori meny liniju, zatim do tools, i komande option.
Tada dobijas dijalog prozor, sa nekoliko kartica. Mislim jedan pritisak na
tastere ctrl, tab, i dolazis na polje gde se podesava vreme, nakon koliko
sekundi ce ti racunar, tu poruku oznacavati kao neprocitanu. To polje je
spin box, i podesavanje se vrsi strelicama gore,  dole.
VLADIMIR...